uppvilad och klar för nya saker!

Idag är det alltså 3 veckor sen säsongen slutade och jag har kommit igång med träningen. Har dock kört lite för hårt på löpningen och har ont i ena hålfoten så det får bli lite lugnt på den fronten några dagar innan jag är påt igen. Har inte kunnat låta bli att hoppa upp på TCn några gånger, så idag tillexempel blev det nästan 2 timmar på stålhästen framför lagtempo VM! Riktigt motiverande och jag insåg dessutom hur mycket jag saknar tjejerna som jag spenderat hela säsongen med!!
 
Jag har ju som sagt varit hemma lite nu och jag känner att jag är tillbaka i rätt rytm i kroppen och knoppen igen efter all stress och så. Vad passar inte bättre då än att börja resa lite igen? ;) Redan på torsdag åker jag upp till karlskoga för att tillsammans med britterna Penny och Hannah hälsa på Johanna under 5 dagar! Efter det är jag hemma i 6 dagar innan jag åker iväg igen, denna gången till södra Frankrike för första träffen med nya laget. Ska bli riktigt kul att spendera 10 dagar ihop med dessa tjejerna! Känns också skönt att starta upp den strukturerade träningen som börjar i november på de sättet, lite bättre väder och en hel del timmar i sadeln! 
 
Annars har det inte hänt så mycket; lite jobbdagar ibland, träffa vänner, släkt och familj och så har jag haft en hel del lugna dagar i soffan för att riktigt vila upp mig så jag är ordentligt på g för en lång vinter! :)
Ja, lite tomt blir de utan dom
pusspuss /S

Kommentera här: