offseason has began

Jag har kommit dryga veckan in i off season och jag njuter av att vara hemma. Har redan hunnit jobba en dag i förra veckan och i övrigt har jag varit ganska trött, kroppen och knoppen återhämtar sig från de senaste 2 månadernas bravader och stressen börjar lägga sig då saker och ting börjar falla på plats igen. Jag hade en hel vecka av vila och denna veckan börjar jag så smått dra igång lite alternativ träning, vänja kroppen vid löpning och så. Är dessutom rätt sugen på att sticka ut på crossen och bara mysa runt i skogen, så jag ska använda oktober ut till lite mys- och komma igång-träning innan strukturen drar igång igen på allvar.
 
Har bokat in en helg i karlskoga i slutet av oktober hos Johanna tillsammans med våra brittiska vänner Penny och Hannah och det ska bli riktigt kul att se alla tre igen! I övrigt passar jag på att träffa vänner och familj en del och framför allt myser jag med Eros, vår hund. Tar långa promenader i höstfärgerna och har det bra.
 
Motivationen för nästa säsong är redan hög och jag ser fram emot en hård vinter för att sen komma stark in i 2015 och de nya äventyren som väntar, mer om det kommer senare! :)
pusspuss /S

Kommentera här: