uppe med tuppen

God morgon!
Uppe tidigt idag för att kunna ha bilen, dags att hämta mitt kina visa och dessutom äntligen köpa en ny sadel som jag kan ha hemma! Jag ska inte klaga, men det är en nackdel att bara ha en bra sadel när man har flera olika cyklar att träna och tävla på. Så jag ser verkligen fram emot en bättre sadel även på cykeln hemma!
 
Annars så börjar det bli dags att starta packandet inför söndagens tripp, har handlat bland annat tonfisk och lite frukost grejer som jag ska ha med för att få ordentligt med mat. Problemet där nere brukar, enligt mina teamisar, vara frukostarna och proteinen. Kött ska man ju inte äta och så vidare i Kina, så vi tar allihopa med oss mat för att förenkla de hela lite! Det ska bli en riktigt spännande resa de här!!
 
Träningsmässigt så är det lite frustrerande att det hela veckan har och ska regna, igår till exempel blev det en sväng till klubblokalen för att köra på TCn! 7 grader och regn kändes inte helt lockande.. Får se om jag klarar mig från regn idag eller om det har hunnit komma innan jag är hemma igen från göteborg. Hoppas på okej väder!
 
Ha en bra dag allihopa!
pusspuss /S

Kommentera här: