stress & nästa tävlingsperiod

Efter ett par stressiga dagar hemma då jag fått kommit mig till kinesiska ambassaden och med passet som "gisslan" där fram till tidigast imorgon så har jag fått fixa provisoriskt pass för att kunna tävla i helgen och så vidare. Så jag får känna på de berömda krånglet inför Kinaresorna.. ;) Igår morgon åkte jag till Danmark och spenderar ett par extra dagar med mannen. Idag firar vi förövrigt ett och ett halvt år! ♥
 
Imorgon tidigt beger jag mig till luxembourg och kör prolog på kvällen och sen linje både lördag och söndag. Första etapploppet för året! På måndag åker jag hem till Sverige igen för att fixa resten inför nästa resa som går till Kina nästa söndag. Två etapplopp och en världscup väntar där under de knappa två veckorna. Jag ser verkligen fram emot det! Det enda jag hoppas på är att jag får hålla mig frisk! Det brukar ju kunna vara ett problem för de som åker dit. Jag kommer iaf åka ganska väl förberedd känns det som, hoppas jag. 
 
När jag kommer hem därifrån har jag fina tävlingar på programmet i både Frankrike och Spanien innan SM. Så det är ett väldigt fint program jag har de närmsta 2 månaderna. 
 
Idag ska jag och Lasse mysa och så blir det tidigt i säng då flyget går från köpenhamn klockan 8 och jag ska skickas iväg med tåg dit vid 4-5tiden antar jag..
pusspuss /S 

Kommentera här: