maximerad dag

Goddag mina vänner!
 
Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare här har jag tänkt, det kommer antagligen inte bli varje dag men förhoppningsvis minst ett par-tre gånger i veckan! 
 
Igår ringde de från mors jobb och behövde folk, så jag hoppade in. Första jobbdagen på nästan 2 månader... En 8 timmars dag, check! När jag kom hem satte jag mig på rullen i 1,5 timma och för att sen äta middag inför kvällens löparbans cykling i rimnershallen. 2 timmar där med mina goa klubbkompisar och sen var jag död. 
 
Inte nog med att jag fick gjort så mycket igår så gick det faktiskt väldigt bra i rimnershallen också, körde med Marcus, Freddan och Niklas, och Marcus och jag fick hängt av de andra två på varenda intervall, förutom sista som var på 2minuter. Då var mitt krut slut och jag fick se dom andra glida iväg! Jag är lyckligt lottad som har så starka och goa klubbkamrater som pushar och kör hårt med mig. Speciellt de där monstret Marcus Kjelldahl, och min bror när han inte har jobbat natt..! Haha, dom är brutalt starka just nu! Ska bli kul att se vad dom och de andra kan göra i seniorklungan i år.
 
Idag tog jag sovmorgon och just nu sitter jag med te och nybakta scones och myser med min lilla vovve framför brasan, go start på dagen!
Bild från december.
Jag går bak, Marcus för och brorsan Pontus på hjul. 
pusspuss /S

Kommentera här: