liten framåtblick

Hallå i stugorna!
Det var ju ett tag sen jag var här inne nu, nya året är här och jag får väl skicka iväg en lite sen god fortsättning! I lördags kom jag hem ifrån Danmark då mannen har åkt till sydafrika, inte alls avis på att få cykla i värme! 
 
Jag hade en fin jul/nyår och har varit mestadels i danmark med fullt upp mest hela tiden. Kom mig upp på banan ett par gånger och så vidare. 
 
Igår kom jag mig ut på cykelcrossen för första gången på ett tag, har blivit en del inne det sista. Det blev ett bra distanspass på en hel del grusvägar tillsammans med klubben. Trevlig tur och jag fick ihop mina timmar trots kylan! Det startade med ca -4 grader (vilket jag som tur var inte visste om) och toppade med -7 som max vad jag vet iaf. 
 
Just nu blickar jag mycket frammåt och har siktet på 1 mars då jag gör säsongsdebut i Belgien. Det blir Omloop het nieuwsblad som jag får dra på min tävlingsdressen första gången 2014. Innan dess är det träningsläger i Benidorm 23jan-1feb och jag åker ner redan 21a. Så om ca en vecka får jag äntligen lite bättre väder igen, välbehövligt efter veckor av regn, regn och åter regn. Det ska bli kul att träffa laget igen!
 
Sen blir det som det ser ut en vecka i girona strax efter det för att få lite extra timmar i benen.
 
Bild från danska idrottsgalan, sport'13, som vi bland annat hunnit med.
pusspuss /S

Kommentera här: