landed in spain, let the training camp begin!

Godmorgon!
Jag tog mig en sovmorgon idag för att få tiden att gå och så kan det ju vara skönt att vara riktigt utvilad imorgon när lägret faktiskt börjar. Igår flög jag ner till Alicante och bor för tillfället på ett hotell inte så långt från flygplatsen. Senare idag kommer Tone och Julie hit och imorgon blir vi upphämtade av Marc, vår DS från Belgien (tidigare DS för Sengers), för att åka till hotellet i Benidorm som vi ska vara på under lägret. 
 
Jag har fått mig en lugn frukost och ska snart sätta igång med att få ordning på mina grejer innan jag beger mig ut på en upptäcksfärd i denna lilla byn (som inte är alicante). Jag ska försöka hitta ett gym och misslyckas det så får jag helt enkelt köra lite övningar utan maskiner här på hotellet. Vädret idag är än sålänge molnigt och lite småkyligt men väderrapporterna visar sol och runt 16 grader nästkommande dagar så jag tror det kommer bli riktigt härligt väder. Inget kortkort som det ser ut men vad gör det när man slipper vinterbyxor?! Så skönt!
 
För att prata om något helt annat så har jag blivit ganska dålig på att dricka kaffe senaste månaderna. Jag köpte en kaffemaskin till Lasse i julklapp så när jag är i Danmark så blir det ordning på mig, men inte hemma. Så nu får jag helt enkelt skärpa till mig och börja dricka ordentligt, jag är ju trots allt cyklist! ;) Känner såhär efter 2 koppar att jag måste vänja mig igen... Lite hyper just nu! Haha, så vet ni det också! ;)
 
Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan här i spanien, hoppas på varje dag men får se vad tiden räcker till! Så håll utkik helt enkelt!
Ha en fin dag där hemma!
 Så skönt att slippa rullen ett tag!
pusspuss /S

Kommentera här: