torsdagen den sjätte februari

Idag händer det mycket på cykelfronten. I sydafrika kör lagkompisen Ashleigh Moolman sydafrikanska mästerskapen i tempo, i Qatar kör Hitec tredje etappen med en total 3e plats att försvara. I Dubai kör Lasse första linjeetappen och här i girona ska jag försöka hänga med på allt och samtidigt få ett 4timmars pass med brorsan. Tyvärr missar jag nog att följa alltihopa eftersom vi får åka ut när det är som varmast här! Men sånt är de ju. Yr.no lovar 17 grader som max och sol hela dagen så de ska nog bli en fin dag trots den kyliga morgonen!
 
Ikväll väntar middag ute med hitecs soigneur Goretti, ska även leverera en hushållsost som jag smugglat med från Sverige till henne. ;) 
Nu ska jag fortsätta med min frukost och kicka igång även denna dagen!
Hitta denna grymma bilden på Lasse, precis innan målgång igår.
pusspuss /S

Kommentera här: