lördag och os guld!

Idag blev det frukost och sen in till klubblokalen för träning då de var snö som gick över i regn utanför fönstret, får ju vara försiktig nu när jag precis kommit tillbaka till kylan så det blev ett pass på TCn tillsammans med flera som hade samma tankar som jag angående vädret. Efter ett "backpass" med Pontus, Marcus och Alex så drog vi in till ett av stans caféer och käka lunch och tjöta i hela 3 timmar, tiden flyger iväg när man har trevligt! 
 
Imorgon hoppas jag på uppehåll så jag kan ta mig ut på min kära cykelcross, annars blir det rulle framför herrarnas OS staffet på skidor. På tal om det, vilket underbart OS guld sverige fick idag. Vilka grymma och inspirerande tjejer!! Lyckades precis höra målgången på radion mellan träning och lunch och det var gåshud bara av att lyssna! Wow.
Miriam och jag i Benidorm! Mer bilder kommer.
pusspuss /S

Kommentera här: