första februari

Jag sitter nu i lobbyn efter att ha lämnat rummet för en timma sen och skjutsen till flygplatsen går om en och en halv timma, så lite dötid just nu innan vi kommer iväg. Det är jag och tjejerna som ska till Qatar kvar och våra flyg går runt 16 i eftermiddag. Skönt att slippa vänta ensam hela dagen iaf!
 
Jag har haft fina dagar här nere med laget och jag är väldigt glad över vilket underbart gäng vi är. Jag är helt säker på att detta kommer bli ett kalasår! Jag är även en väldigt bra känsla när det kommer till ledarna och Marc har en bra plan över allt, så de känns mycket bra!
 
Denna veckan har trots ett bra läger varit omtumlande och känslosamt på flera sätt, bland annat så gick en fantastisk människa bort i onsdags. En gammal sponsor till mig som har hjälpt mig väldigt mycket enda sedan junior åren. Han har inte bara hjälpt mig materiellt utan även presenterat mig för cykeltours och så vidare. Han har betytt mycket för min cykling och han kommer att bli saknad av väldigt många människor. Mina tankar går till hans två små barn, fru och anhöriga. Vila i frid, Stefan Johansson.
 
pusspuss /S

Kommentera här: