benen börjar släppa!

Dagens träning är gjord efter att ja sett sista etappen av Dubai, Lasse behöll 3e platsen totalt efter ännu en klungspurt. Helt SJUKT detta. Han är så bra!! Imorgon får jag äntligen se honom igen efter en månad ifrån varandra, bara för några få dagar men jag kommer njuta varje sekund! :)
 
Träningen idag då, de blev en fin runda med 3st intervaller plus ett berg på ca 6km med riktig hårdkörning sista kilometern. Det var tänkt att det skulle vara en platt dag men det var trots allt en väldigt fin backe som vi hittade så de gjorde inte så mycket! Imorgon är Pontus sista dag här innan han åker hem på måndag morgon. 
 
Mina ben kändes faktiskt ganska snabba idag efter gårdagens vila och jag hoppas att det börjar bli lite fart i dom nu, det är ju en del fokus på att få igång dom nu innan säsongstarten och jag är på god väg!
 
Nu är det slapping och middag på schemat innan sängen kallar.
Som sagt, SÅ stolt!♥
pusspuss /S

Kommentera här: