belgium bound

Tidigt imorse (eller inatt...) klockan 03,45 ringde klockan, det var dags att åka till flyget mot Belgien! Flyget gick 6,55 och en mellanlandning i köpenhamn senare så var jag nere i Bryssel och möttes upp av Marc. Vi kom till vårt bed & breakfast som är heeelt fantastiskt fint! Jag älskar det redan! Mycket fräscht och igenomtänkt. Mina lagkompisar har inte kommit ännu, 3 av dom är påväg och så kommer dom droppa in en efter en sedan de som ska köra på lördag. Så idag har jag spenderat tiden ihop med Marc och Juan, vi har lämnat ett par bilar för att bli upphottade med sponsorer och annat. På vägen tillbaka kom vi in en bit på lördagens bana så jag fick se 3 av backarna. Kommer bli hårt men jag ser verkligen fram emot det. Det är riktiga power backar som väntar, branta och inte superlånga, fast de kommer väl kännas som flera kilometer.. ;) 
 
Vi stannade även för lunch och när vi kom tillbaka stack jag ut för att spinna igång benen lite efter resan. Första 45min var riktigt sega då benen kändes som stockar, blev väl inte bättre av att det var motvind heller. Men sen släppte det mer och mer och det ska bli skönt med ett hårt pass i backar och på gatusten imorgon med tjejerna och Marc skrikandes i bilen! ;)
 
Vädret har visat sig från den goda sidan idag med upp mot 13 grader och sol hela dagen. Jag hoppas ju såklart att det stannar så men regnet ska komma redan imorgon så jag kan drömma vidare. Men 10 grader och regn är bättre än 2 grader och regn. :)
 
Nu väntar jag in tjejerna och middag och installerar mig lite.
Såhär kan det bli efter träning när man är ensam och lite uttråkad! Snyggt?!
pusspuss /S

Kommentera här: