belgien dag 2

Dagens tur är avklarad och det blev 3timmar på vägar som kommer vara med på lördagens race, några av backarna och några kullerstens vägar. Benen kändes inte helt topp men det gick ändå bra, förvånadsvärt bra uppför vilket jag är glad för. Det är bara det där med kullerstenarna som jag inte riktigt klarar. Jag vet inte vad det är jag gör för fel men jag har aldrig riktigt klarat av dom! Idag fick jag några välbehövda tips av Thea och jag körde idag och tänkte mycket på min teknik. Jag kände en förbättring i slutet även om jag har långt kvar för att bli bra på det. Men övning ger färdighet som de så fint heter. Är mycket glad att ha så fina och bra lagkompisar runt mig som alla tipsar om småsaker till varandra hela tiden. Kände mig rätt pigg trots sega ben och det var först i slutet de gick segare då jag började bli hungrig, men jag var inte den enda som kände så. Mycket kul dag på cykeln!!
 
Nu väntar middag och sen förhoppningsvis en tur till affären. Imorgon väntar ännu en hård dag innan vi har ett par lugnare innan lördag. Det blir träning på hela banan imorgon och jag ser verkligen fram emot att se den.
Dream team!
pusspuss /S

Kommentera här: