back in sweden!

I vanlig ordning blir det sämre uppdatering när jag träffar LasseMan, man får ju passa på att umgås liksom. Hade några fina sista dagar nere i Girona med träning, mys och födelsedagsfirande för mannen, 22år min lille pojk nu! ;) Fick även till en fikarunda med Goretti sista dagen, mycket go tjej!
 
Igår kom jag och Lasse till Danmark och hann med middag ute i Odense med mor Helle och syster Louise för att fira födelsedagar för båda syskonen. :) Mycket trevligt! 
 
Idag har vi gjort lite ärenden innan jag fick hoppa in i tåget hem mot Sverige då han har en vecka i köpenhamn innan de flyger till Colombia och VM nästa fredag. 
 
Så för tillfället sitter jag på tåget och har ca 1,5timma kvar, relativt tidigt för en gångs skull!
 
Jag har nu ca 10 dagar hemma innan jag tar mitt pick och pack till Belgien ungefär. Vi kommer spendera mycket tid där nere med laget fram till maj så nu ska jag passa på att göra massa måsten och mysa hemma. Ser fram emot att säsongen snart är igång!! 
Sista dagen i Girona med Goretti som visade nya vägar!
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Katja:

Welcome back, om än för ba en vecka :)

Kommentera här: