på g!

Min säsongstart har inte varit helt som jag önskat här nere i Belgien. Jag har (egentligen som vanligt) svårt att komma in i klungbiten så här i början och det tog mig ett par-tre tävlingar innan jag börja komma in i det och jag har ju hittills inte kört mer än 6 race. Så har jag haft lite tufft på andra plan vilket också har påverkat min cykling en del.
 
Men i söndags var första gången sen nieuwsblad som benen börjar kännas okej igen och på dagens Vlaanderen recon med laget som ska köra där så kändes det faktiskt som att kroppen är på väg tillbaka och även om jag inte har helt den där känslan jag vill hela tiden så är den påväg vilket känns väldigt skönt. Jag har en tävling på måndag (Dottignies) här nere i Belgien och sen åker jag hem till Sverige då jag inte ska köra fler uci lopp i april än den. Det ska bli skönt att vara hemma lite och få fin intervallträning med grabbarna och gubbarna i klubben, köra norges cup och ladda inför Luxemburg som jag kör 2-4maj. Jag är så taggad att visa vad jag går för nu efter en seg start!
 
På de senaste bilderna har ni kanske märkt att jag börjat köra med glasögon? Vi har ju finmärket Oakley i laget och jag försöker vänja mig vid att köra med det även när det inte regnar. Vi får väl se om jag vänjer mig eller om dom åker av snart igen.. ;) 
 
 
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Elin:

Hehe, nästan så man inte känner igen dig i glasögon. ;) Lycka till framöver! Spännande att följa dig!

Kommentera här: