home sweet home!

I måndags var det sista tävlingen i belgien innan jag flög hem i tisdags, vår spurtare Chloe vurpade ur racet redan efter 5km (inget alvarligt) och våran chans var då att komma iväg i utbrytning. Problemet var dock att 3 av storlagen verkligen ville ha klungspurt så inget kom iväg, jag och laget försökte men när man väl kom iväg så drog klungan ikapp det med en gång. Så vår bästa tjej blev 17e i spurten. Jag rullade in med klungan. 
 
Att komma hem i tisdags var riktigt skönt, hela gårdagen låg jag utslagen i soffan mellan mina försök att packa upp väskorna fram tills pappa kom hem och då åkte vi på roadtrip till Halden, Norge, för att hämta upp min nya träningscykel. Ikväll väntar träning med klubben och jag är förvarnad att både min bror och speciellt Marcus är brutalt starka nu, så det lär bli hård träning!
 
Annars har det hänt massor här hemma sen jag senast var här. Jag har fått en liten kusin till, denna gången är det Moster Anna som blivit mor för första gången. Lite speciellt när hon har varit mer som än syster än något annat för mig sedan jag föddes. Längtar efter att träffa lilla Walter! ♥
 
Min bror har köpt lägenhet i uddevalla och min mormor har flyttat från hällevadsholm till ett hus bara 20km härifrån och jag kan knappt vänta tills jag får se både henne, huset och Pontus lägenhet! Sen har det hänt en del annat med och det är mycket jag ska hinna med dessa 3 veckorna som jag är hemma nu. 
 
På lördag blir det premiärrace i Sverige i jönköping jag ska hinna köra in träningscykeln jag hämta igår innan dess och dessutom har jag fått min nya tempocykel med mig från Belgien! Yeeey!
 
Måndags, innan racet:
 
 
pusspuss /S

Kommentera här: