lagtempo vm

Morgonen började med att mor min bakat bröd och vi har fram tills nu suttit och ätit långfrukost och följt lagtempo VM för damerna på twitter. Jag blir så arg över att det inte sänds NÅGONSTANS när damerna kör!!! UCI snackar om att dom vill förbättra för damerna och så skiter dom fullständigt i att låta de sändas på tv, det är ju för *** VM!? Men men. Twitter hade bra uppdateringar och jag hittade även mellantider också. Lululemon vann, inte helt oväntat, stort framför Rabobank och Orica! Hitec slutade på en 13e plats.
 
Dagen till ära regnar det för fullt och nu väntar jag bara in herrarnas lagtempo. Som sänds på tv... Surprise!!
 
Imorgon kör min man sitt VM och det ska bli mycket spännande att se!!
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Anonym:

dom sänder det på tv10

Kommentera här: