team weekend

Dagarna rullar på med timmar på cykeln, styreträning och en och annan jobbdag då och då. Helgen gav en riktig boost med första team träffen med Hitec Products! 10 av 13 tjejer som 2014 laget består av var på plats. En mycket bra helg med skratt, god mat, fotboll, bergsvandring, bodypump med mera. Mycket trevliga dagar som gett både inspiration och motivation inför resterande vinterträning och framför allt för säsongen!
 
Idag är väl egentligen första dagen efter helgen som jag inte längre har träningsvärk, jag har haft lite svårt att både gå och röra mig överhuvudtaget sedan i fredags kväll när vi spela fotboll! Värk i fötter, lite benhinneinflammation och massa träningvärk var resultatet av en rolig kväll i fotbollshallen! Fick iaf mitt livs första fotbollsmål! ;) Under resten av helgen ökade ju dessutom träningvärken i och med de andra aktiviteterna vi gjorde. ;) Jag var inte den enda som hade svårt att röra mig kan jag säga! Haha.
 
Idag ska jag testa min nya partner in crime, scotten som jag fick med hem från Norge. :)
 
pusspuss /S

Kommentera här: