snö & bana

Dagarna rullar förbi och jag befinner mig just nu nere i Danmark, efter en månad ifrån Lasse var det skönt att se han igen! Jag har hunnit med att se på ett UCI race på banan här nere och idag skulle vi egentligen åkt dit igen för danmarksmästerskap men med en småsjuk Lasse blir det inget av med det, vi får se om det blir något imorgon istället. Vi har shoppat julklappar och haft det allmänt mysigt när vi inte har vart iväg till ballerup.♥
 
Innan jag kom ner hit hann vi få årets första riktiga snö, den försvann lika fort som den kom men jag hann med att få mig en tur på cykeln i nysnö innan de var borta. Jag minns inte sist jag körde när det var snö, måste vara minst 5 år sen!! De var kul till en början men sista timman när det kom regn och blev omöjligt före så var det inte så kul längre ;)
 
Innan jul är det fullt program med ett par dagar i Girona för lägenhetsjakt och så bland annat. Älskar att han är hemma igen, min man! :)
 
 
pusspuss /S

Kommentera här: