lägenhet i girona!

God kväll!
Jag och mannen är tillbaka i Odense efter en ganska lång resdag från Girona. Vi har spenderat två och en halv dag där med ganska fullt upp. Lasse hade flera saker som skulle fixas och så var vi och kollade på flera lägenheter. Tillslut hittade Lasse den bästa lösningen genom en mindre, och billig, lägenhet mitt i gamla stan som han kommer att ha fram till april-maj någon gång. Jättemysig!! Efter det kommer han att hyra en större, som det ser ut nu blir det möjligtvis en helt ny och superfin lägenhet då. Denna lösningen blir det eftersom våren kommer spenderas mycket i Belgien och ute på vägarna. 
 
Jag ser verkligen fram emot att få komma ut på cykeln runt om girona. Vi hade hyrbil och tog ett varv upp mot lite berg nära staden och det är riktigt fint där. Jag har ju varit på läger i Lloret de mar, inte så långt därifrån och har cyklat lite runt där innan och det är kanonvägar att träna på! Det kanske blir att jag åker ner en vecka eller två när mannen är i sydafrika och får lite timmar i sadeln i lite bättre klimat än hemma! Någon som vill med? ;) 
 
Nu väntar julfirande med mera den närmsta tiden!
Den där fina på uteservering, mitt i december!
pusspuss /S

Kommentera här: