fredagen den tjugonionde juni

Morrn sweeties!
Då var det fredag och helg igen. Första helgen sedan januari tror jag, som jag inte har något inplanerat! Ja förutom träning då. Det blir nog att röja en hel del här hemma skulle jag gissa på. Matplatsen är som en enda röra för där håller mamma och pappa på att renovera lite, Pontus har inte kommit sig ut helt ännu för han jobbar så mycket så här står lådor och lite sånt lite överallt, plus att i mitt rum har jag typ 4 ikeakassar med kläder, skor och väskor på mitt lilla golv som jag inte kan göra så mycket med innan Pontus kommit ut. Haha, kaos! Idag är det dock perfekt väder för att röja inne, molnigt! Jag får ingen ro att plocka när det är sol ute som de har varit sen jag kom hem så idag ska jag börja ta tag i lite saker.
Oj va mycket strunt de blev i ett inlägg! ;)
 
pusspuss /S

Kommentera här: