pass två -check!

De blev ett fint 1 timmas pass på rullen och nu ligger jag med trötta ben i soffan och småkollar på the mentalist. Blir skönt att sova ikväll kan jag lova. Blir upp och jobba till morgonen i köket på henån.

Fick en fråga angående mitt förra inlägg.

Min första tävling som junior, 21 april 2007 i jönköping, så gjorde jag en stor vurpa efter att ha snuddat en felplacerad skylt som var ute på banan med bromshandtaget i 45km/h. Landa med ansiktet före i backen och några av skadorna blev att i princip inget satt som det skulle i munnen. Fick sy 20 stygn i munnen och 7 på överläppen. 4 tänder är borta och det är nu stifttänder jag ska få, äntligen. Har sen dess varit hos tandläkaren fler gånger än en normal person är ett helt liv typ, så det ska bli skönt att slippa det.
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack för ett snabbt svar och lycka till med dina nya tänder :-)

Kommentera här: