planering för juni

Nu är vi snart inne i juni och just nu är det tävlingar efter varandra hela tiden, så här kommer min planering för den närmsta månaden.
2-4 juni: Östfold 3-dagars (NOR).
5 juni: Mumien GP (funktionär).
6 juni: Nationaldagsloppet.
10-13 juni: Traningcamp med Team water, land en dijken i Belgien.
16-18 juni: Ster zeeuwsche eilanden (Raboster) med Team water, land en dijken (Holland).
22 juni: Tempo SM
25 juni: Linje SM
Jag kommer alltså åka på torsdag-lördag till Norge med Jossan och pappa. Sen vara funktionär på mumien gp och sen köra nationaldagsloppet på måndag. På torsdag åker jag (om det blir med bil eller flyg är inte bestämt än) till holland och är där fram till lördagen eller söndagen innan SM och åker då i princip direkt till dalarna. Kanske sover en natt hemma. Fullt upp och jag gillart! Längtar redan tills jag får åka ner till holland och ha några träningsdagar i ett backigt belgien med tjejerna!

pusspuss
/S

Kommentera här: