tempoloppet

Dagens lopp gick tydligen riktigt bra för mig! Jag hade ont överallt men de är väl så de ska vara på tempo. Jag såg tiderna på dom som hade kört i mål innan vi åkte tillbaka hem och då var de 10-15pers kvar. Då låg jag på 25e plats! "Bara" 2 minuter efter Malin Rydlund som var 4 minuter före mig i örestad och 48sek efter Martina som var två minuter före i örestad. Nu ligger jag och väntar på att resultatet ska komma ut så jag får se vad placeringen blev. Men någonstans runt 35 skulle jag tippa på. Martina har vi iaf fått veta att hon kom 20! Malin Rydlund kom 3a efter två av ryskorna som har ägt denna tävlingen från start.
Nu har vi precis kört morgondagens bana, etapploppets enda varvbana. De känns som det kommer gå snabbt hela varvet! Klockan 10 imorgon går starten och vi kör ca 10 mil. Efter det blir de dusch och mat och sen åker vi hemmåt sverige. De ska bli riktigt skönt att få sova i sin egen säng efter att ha spenderat en vecka i betonghårda sängar!

Skriver resultat när jag vet.
pusspuss /S

Kommentera här: