urbino med finfina ben!

Sitter på hotellrummet med moster nu efter lunchen. Linnea och Pontus är fortfarande ute. De vart mediumgruppen även idag och jag har känt mig pigg nästan hela vägen! Vart lite trött i mitten men de gick snabbt över. Idag vart det iaf en sväng till Urbino, 4 timmar var vi ute och jag kunde köra på som jag ska! Helt underbart!! Att dessutom vara först uppför sista backen (5km lång) gjorde de hela ännu bättre. Så jag har fått lite besked av kroppen att den vekar bra ändå. :) Har fått ett par riktigt härliga utförslöpor också, i den första hamna vi dock bakom en lastbil som vi kom om i näst sista svängen. Andra backen hamna vi bakom 3 bilar, först kom jag om två av dom och sen den sista precis innan backen va slut. På stora vägen när vi hade några kilometer kvar bara så var ganska många pigga och vi fortsatte trissa och köra på lite som vi hade gjort innan och det kändes riktigt bra! Även om man känner att man inte är van vid farten i benen så vart de ändå helt okej och inte minst roligt!! Så jag är riktigt glad efter dagens pass! De här behövdes! Dessutom slapp vi regnet också. Man såg på vissa ställen när man såg ganska långt att de regna men vi slapp som sagt. Dock inte så mycket sol idag men de vart kortbent och armvärmare ändå.

När jag kom hem och hade duschat skulle jag platta håret men såg till min fasa att plattången verkar ha gått sönder!! Inte okej!! Den kosta 800-900hundra och är inte änns ett år gammal. Så just nu är jag lite trött och irriterad...
Men som sagt, underbar cykeltur idag!!
pusspuss /S

Har inga bilder från när vi cyklar ännu.
Ska sno Smulans och några andras när veckan är slut tänkte jag.
Här bjuder jag på en bild i från etty soligt urbino förra året.
Ingen sol idag som sagt men hade ändå 20 grader. :)

Kommentarer:

1 Marcusiqra:

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

Kommentera här: