nya planer för juli!

Jag har precis pratat med Fonny (som jag bodde hos i Holland i våras) och de är i princip klart, om inget händer, att jag kommer få åka omloop van de westheok i belgien 18 juli och tour de limousin i frankrike den 21-25 juli med Rabo Lady Force. Jag kommer köra kortbane SM den 17e och hoppar direkt in i bilen efter tävlingen och åker ner tillsammans med mor och far till familjen Kint för att hinna tävla dagen efter. Hur länge jag stannar vet jag inte just nu, antingen åker jag hem efter frankrike eller så stannar jag och kör något/några race till i holland.
De ska bli riktigt kul att äntligen få tävla några tuffa tävlingar utomlands och få köra med laget där nere. De vart ju inget cyklande i våras så nu är jag lite extra taggad!

Då blir de blå-orange-vita kläder!
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Henrik:

Grattis, kul!

Kommentera här: