lisa "punkan" dahlberg har fått körkort! ;) :P

För det första, GRATTIS LISA TILL KÖRKORTET! :) <3

Sitter på fotolektion nu, måste ta och sätta fart med alla arbeten och sånt snart, tänker men jag gör det imorrn eller nästa vecka istället... HELA TIDEN! Det håller inte asså...
Åker hem med 1 bussen, och fick precis veta att det inte är någon foto och projektarbets lektion imorgon, SKÖNT! :) Så jag kommer sluta typ 10-20 över 11. (:
Jag vill ha pengar nu asså, skulle vilja åka och hälsa på i stockholm och karlskoga. Det var ju skitlänge sen nu! :'/ Saknar ju töserna! <3
Dessutom vill jag ju kunna köpa datorn snart som jag har sagt hur länge som helst nu!
Jaja, gym idag, sista gången för denna vintern. (: Känns skönt, man känner verkligen hur det närmar sig nu! :)

PUSS PÅ DIG! (:

Grattis gumman <3 :)




Kommentera här: