november

Man börjar nu se slutet på november, igår tillexempel var det bara 1 månad kvar till jul. Dagarna är korta och den där novemberdeppen kommer över mig när det är så där fruktansvärt regnigt och grått dagarna i ända. Igår eftermiddag dock så kom solen fram för första gången sedan jag var i Frankrike och idag har den skinit hela dagen! Skulle åkt ut på min silver babe (crossen) idag men då pumpen ligger i bilen i varekil (däcken var platta som pannkakor) och mina mtb skor vart helt puts väck så fick jag ännu en gång hoppa upp på TCn. Är sjukt glad att jag har den men när man hade planerat en SOLIG runda idag så vart jag sjukt besviken. Bättre förberedelser nästa gång kanske...
 
I början av månaden befann jag mig ju som sagt i Frankrike i 10 dagar och träffade mina blivande lagkompisar för första gången, ja 5 av dom iaf! Jag känner 3 av de som var där sedan innan och Penny är ju en av mina närmaste vänner. Vi är ett fantastiskt härligt gäng och jag ser verkligen fram emot att spendera nästa säsong ihop med dessa tjejerna!!
 
Vi körde 3-5timmars pass där nere varje dag och fick se väldigt fina vägar, berg och landskap. Helt fantastiskt ställe och jag kan knappt vänta tills jag åker dit igen i januari! Ni håller väl koll på min instagram och twitter där jag uppdaterar iprincip varje dag?! http://instagram.com/saaaraolsson https://twitter.com/saaaraolsson
 
Annars då? Jo, dagarna flyter på här hemma och jag får några jobbdagar in imellan som vikarie. Imorgon tillexempel är jag i svanesund och förra veckan hade jag hela 4 dagar. Det är skönt för kassan men å andra sidan så är det skönt att kunna fokusera helt på att träna bra också. Så det är inte lika mycket som förr, men lite då och då.
 
I nästa vecka drar jag ett par dagar till London för lite fix som ni får höra om efter årsskiftet och sen ser det ut som att jag blir hemma i svedala ett bra tag. Det blir fokus på träning, vänner och familj under denna perioden innan jag är ute och far mycket igen. :) Vilket fantastiskt liv jag har, jag lever verkligen min dröm! Det är lätt att glömma bort ibland när det går tungt. Men jag känner mig väldigt lyckligt lottad!♥
 
En tanke jag haft de sista är att kanske börja skriva på engelska här på bloggen, har fått frågan många gånger och nu när jag börjar i ett brittiskt lag om en månad kanske det är dags. Vad säger ni om det?
 
Några mobil bilder från Limoux!
 
Mission nr 1 i sommar blir att lära Penny äta nyttigare. ;) Penny vs mig↓
 
 
 
 
 
 
 
Penny & Coach Chris!
 
 
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Cykelkatten:

Iom att du kör internationellt så är inte engelska helt fel tror jag :) Kul att du trivs i nya laget och lycka till.

Kommentera här: