dags att åka hem till snön.. i en dag!

Sista träningen här nere är gjord och cyklarna + ledare är påväg mot belgien igen. Imorgon flyger vi till respektive hem och de som ska köra Qatar mellanlandar en natt i Belgien. Mitt och qatar tjejernas flyg går lite efter fyra på eftermiddagen så de kommer bli en lång dag. 
 
Jag har haft ett fint läger ihop med tjejerna och jag trivs verkligen i deras sällskap, alla tar verkligen hand om varandra!! Men min säng kommer vara skön att sova i, i de två nätterna jag är hemma innan jag åker tillbaka till Spanien med min bror. Blir lite sämre väder än vi haft här där såklart eftersom girona ligger högre upp, men enligt yr.no ska de iaf vara 18 grader ett par dagar och regn endast 1 gång så hoppas det blir så! Men så länge vi slipper snö är jag glad. :)
 
Ikväll väntar resturangbesök med alla tjejerna innan sista natten på hotellet, ska bli skönt att slippa hotellmaten här måste jag säga!!
från gårdagens 4h tur med Siri!
 
 Min nya kärlek, sorry Lasse! ;)
pusspuss /S

Kommentera här: