tisdagen den tjugosjunde november

God morgon!
Som ni märkt tog jag lite "ledigt" från bloggen över helgen, så igår när jag skulle skriva så kom jag inte in på sidan så de sket sig. Men nu är jag back on track igen!
Jag är nu inne i en 100% jobbvecka i varekil, ska alltså jobba 8 timmar varje dag där.
 
Ute är det deprimerande med mörker när jag börjar och i princip mörkt när jag slutar, dessutom regnar det utanför fönstret när det väl är ljust. I helgen verkar det som att kylan kommer på riktigt och det ryktas även om snö. Inget jag är så sugen på det heller! Men men. Sånt är det. Inte många veckor kvar till de vänder till ljusare tider nu och dessutom kommer december bli den där bra månaden som november verkade bli med massa roliga grejer som händer!
Men nu mina damer och herrar måste jag borsta tänderna och bege mig till jobbet!
Ha en fin dag!♥
Start på outfit i helgen ;)
pusspuss /S

Kommentera här: