grattis bror min, 24 år!

Sitter nu och äter scones till frukost, precis som nybakat när dom har legat i frysen. Love it! Blir jobb till 4 idag och sen sticker ja in till uddevalla och kör TC. Kollade precis på vädret fram tills onsdag då vi åker till värmen och det ska vara mellan 4 och 11 minus varje dag tills dess.. Kylan kom sent denna vintern och nu verkar den inte vilja ge med sig. Hoppas den är borta efter våra två veckor utomlands. Bokade, på tal om värme, flyget till Italien igår och det blir en dag tidigare än de var tänkt så jag fick boka om så jag får mina tänder två och en halv vecka senare istället men det var inte så mycket att göra åt det. Vad gör två veckor när jag har väntat i flera år liksom. Kommer alltså flyga till Italien redan på onsdagen den veckan så jag får en extra dag på cykeln! Vore ju dumt att klaga på det! Ska få tummen ur att boka första flyget till Holland denna veckan med. Mycket att tänka på. ;)
Får ta och gratulera min bror på 24 år dagen! Grattis min fina lilla storebror!♥ Tia går, tia går! Som vi säger på orust. ;)



pusspuss /S

Kommentera här: