nostalgi på hög nivå!

Jag har suttit och kollat på riktigt gamla kort som ligger i en låda här hemma. De är så kul att gå igenom alla och drömma tillbaka lite till när man var barn. Kan dessutom konstatera att det inte är så konstigt att jag valde cykel eftersom mycket av mammas och pappas gamla kort är från cykeltävlingar och träningar. Dessutom kunde jag hitta en hel del bilder på min och min bror när vi cyklade som små.
Här kommer några av alla bilderna som jag tog kort på och la in i datorn.

En nyfödd Sara och Pontus som skulle krulla mitt hår, haha!


Naawe, lilla storebror.


Snygge far! hahaha!


Haha, Arga Pontus!


Farfars 75års kalas! Miss you♥






Min första semla!




















Pappa när han fortfarande cyklade, jag och Moster Anna bakom!


Farfar ♥


Mormor och min kusin Filip ♥














En av alla Norgeturer.




Vår gamla hund Maja.


Jag och Moster Anna!


Xena som bäbis! ♥


Pappa 25år & mamma 20år när Pontus va nyfödd, så småå!


Pappas lilla tjej!


Hahaha!


Cykeltjejen!


haha, jag ser så mycket av Pontus i pappa här!


Busfrön!




Brooorsaan!


Gammel farfar, morbror Peter och jag bland andra. Kusinen Viktors dop?












Mamma!


Mitt första cykelpris, 1995!






Pappa & Mamma ♥










En midsommar, hela familjen med Farmor & Farfar ♥
















Jag, Moster och brorsan!


Hela UCA gänget!


pusspuss /S

Kommentera här: