sköna sommardagar

De har blivit dåligt med inlägg här de senaste dagarna men jag har inte suttit vid datorn alls sedan jag kom hem. Flygresan gick fint iaf, trots att jag var ensam! Blev hämtad av Gustav & Liza i norge och sen åkte jag och Gustav hem till mig och tog de lugnt och jag var väldigt glad att vara hemma. Igår ringde klockan klockan 6 och jag fick åka ner och jobba en liten sväng för att sen väcka Gustav och ta en promenad med honom och Xena. Sen handlade vi en riktigt god frukost och sen åkte vi till ellös. Där gjorde vi bakpotatis (som jag har saknat deras potatisar!!), nice! De blåste knappt någonting och vid 2 tiden började de bli riktigt bra väder så vi bestämde oss för att åka ut med båten. Så vid 7 tiden kom vi iväg, Gustav, jag, Liza & Robin. De blev en riktigt mysig kväll på en av alla små öar med grillning och mys. Sov i båten och idag vaknade jag tidigt, innan dom andra, och gick ut och satte mig på en klippa och bara njöt! Efter en halvtimma kom Gustav ut och höll mig sällskap. Mysigt!
Nu sitter jag hemma i henån och bara tar de lugnt. Imorgon tar vi båten till kärringön för att spendera helgen där för att spela fotbollscup (myra cup) med hela gänget. Kan bli en bra helg de här! :)
pusspuss /S

Kommentera här: