dagens

Är äntligen klar med mina filmanalyser nu. Jag har gjort 3 och Gustav håller fortfarande på med sin första. Hahah! Jag ska skriva om hans och han ska skriva om mina. (: Känns bra! Känner mig ganska effektiv iallafall! ;D Haha! Ska snart gå och sussa så sött och vakna (inte så) utvilad imorgon...

Dagens saknad: Johanna & Italien
Dagens bästa: Att jag är klar med filmkunskapen
Dagens sämsta: PA-redovisningen
Dagens jobbiga: Munnen
Dagens roliga: Att Gustav var så seg och jag så snabb med filmanalysen (:
Dagens kläder: Baggy och slappy (:
Dagens goda: Glass med jordgubbssylt
Dagens puss: Går till min älskade Gustav som alltid är där och stöttar mig <3

Nu ska jag kolla klart på TV, sen blir det bädden för mig! (:

kiss&hugs
S

Fredrik, Sara & Filip, best friends ever! (;


Kommentarer:

1 Gustav:

va inte sååå jääääkla kaxig! ;) <3

Kommentera här: