doping-fria c-vitamin tabletter?

Har precis skickat iväg träningsrapporterna från maj fram tills nu till Madde Lindberg, Oj va a skäms! :S

Jaja, nu är det gjort. Provsvaren från doktorn visade föresten negativt på allt så det är någon virusinfektion eller vad dom nu kallar det. Förkylning alltså. Så nu börjar jag fundera på vad det är jag gör för fel i och med att jag blir sjuk hela tiden. Kanske får i mig för lite c-vitamin eller något annat sådant. Finns det någon som vet några sådana tabletter som är DOPING-FRIA? Det hade kanske varit bra att testa. Eller är det inget bra?

Ska snart åka hem till henån och käka tacos, sen ska vi åka till farfars grav <3. Sen blir det antagligen hit till ellös igen. :) Får se vad som hittas på ikväll också.
Har föresten bestämt mig för att vila några dagar nu för att vara säker på att förkylningen är borta (är dock fortfarande snuvig, inget ont i halsen å andra sidan).

Hej svej!

Kommentera här: