dagarna kommer och går

Gud va dålig jag har varit på att skriva!!
Nu sitter jag iaf i skolan och tänkte snart åka hem. Har antagligen fått matersättning från praktiken idag eftfersom alla andra har fått det! :)
Jippi!!

Men iaf, det går en buss om en minut men den hinner jag inte med så jag får vänta en timma. Om jag inte åker till torp med fem över halv bussen. :)

Gustav har körlektion nu och när han får körkort ska vi åka till ullared!! :D (han har lovat)

Var ju i Jönköping i helgen. Det var vääääldigt kul! :) Det blev mässa, cykelcross, mässa, gala, krogen sova, möte med nya svanesundslaget, MTB-staffet, mässa och sedan hemgång. Galan var väldigt trvlig, hamnade bland ett väldigt trevligt sällskap!!! Svanesunds GIF :) Sen åkte jag och Johanna (elin och anna oxå men dom kom inte in) till krogen centum. Skit kul vare! Hälften av alla var cyklister och jag var ju dessutom där med den bästa tjejen <3. Sen blev det ju plötsligt söndag och vi hade vårat första möte med det nya laget. Kommer bli SÅ kul nästa säsong. :) Vi pratade en stund och sen hälsade vio på lite sponsorer också. :)

Längtar så till Italien, hela laget ska dit tillsammans, samma ställe som jag var förra året, KUL! :)

Snart fyller föresten min plutt år :) ÄNTLIGEN :) <3





Igår bakade jag och Gustav lussebullar :D Dom blev väldigt goda! Saffran och allt hade vi. :)

Jag är faktiskt ganska pigg idag och ikväll är det tjejträning. Har sprungit två gånger denna veckan och gymmat en. :)

Det är massa i skolan nu med balkommitén, sinclair-wear, foto och massa "små saker".
Idag åker tydligen min bror till fjällen, fick jag veta igår. Kul för honom. Jag längtar tills jag åker. :)




Jag har sååååå tråkigt.
Over and out!


Vi hade föresten 9 månader i söndags <3

Kommentarer:

1 jojjiis:

SKriv!! ;D

Kommentera här: