Snart bär de av till Italien!!

Jaa, nu är det bara nån timme kvar tills vi åker! Marcus, Johanna & Moster Anna kommer hit för att hämta mig och Pontus kvart i 9. Då åker vi ner mot Helsingborg för att möta upp bussen, vi kommer ha 2 stopp på vägen ner, ett i Göteborg på cykelcity där Marcus ska hämta något drev och sedan i Ängelholm där Marcus och Johanna ska hämta sina nya cyklar! Sen när vi har kommit till Helsingborg så har vi ett par timmar på oss (förhopningsvis, om allt har gått som vi tänkt) och då ska vi käka så vi klarar oss ganska bra resten av dan utan att äta något större.
När vi har mött upp bussen stiger vi på dubbelbäckarn och de första vi gör kommer vara att gå av igen, för då ska vi åka färga till Danmark. Vi åker till Gedser i Danmark för att ta färgan till Tyska Rostock. Efter de vet jag inte hur vi kommer åka, men de märker man väl. :P
Jag är lite nervös nu faktiskt, men de kommer bli riktigt kul! Dom jag känner av alla 92 som ska med är
Johanna Kjelldahl, Anna Sällström, Pontus Olsson, Marcus Kjelldahl,
Ronny Hedberg, Stig Plate, Jan-Ove Holmberg, Johan Nogéus, Thomas Stolt & Magnus Helsing.
Det är dom från Uddevalla CK som ska med, sen så ska min Sponsor med också Stefan Johansson, (AB Cykeldistribution). Tre av mina nya klubbkamrater från Svanesunds GIF, Maria Ehrin, Malin Buss & Göran Buss ska också med. :)
Jag kommer antagligen sova med Johanna och Anna, om vi får som vi önskat. :) Jag är faktiskt lite orolig över hur mycket jag kommer sakna Gustav.. de kommer bli lite jobbigt, men det är bara att bita ihop.. Jag kanske borde vänja mig eftersom jag inte kommer vara hemma så mycket i sommar.
Men men, nu ska ja duscha och packa de sista!
Men ha de bra här hemma i kylan så hörs vi!
Puss&kram!! <3
image7
Marcus, Ronny, Moster, Jag & Pontus. Mycket snygg bild! (;
image8
Johanna Kjelldahl, Anna Sällström & Sara Olsson. Bästa vännerna. <3
image9
Kommer sakna dig älskling! <3

Kommentarer:

1 Gustav:

Och jag dig!

Kommentera här: