spanien nästa!

Jag sitter just nu i frankfurt på flygplatsen på mellanlandning. Lämnade Damnark tidigare idag och ska klockan 16 vidare mot Spanien för att möta upp laget.
 
Helgen gick väldigt fort och jag fick ett par danska tävlingar i benen. I lördags körde jag på många attacker, gjorde en del själv och låg mycket i toppen. Två tjejer kom iväg och fick allt för lång tid. Med 2km kvar gick jag och en till loss men med 500m kvar kom klunga ikapp igen och jag försökte trots det mig på en spurt. Satte igång alldeles för tidigt och med en sen utbrytning i benen alldeles innan så sjönk jag igenom som en sten. Friskt vågat hälften vunnet? 
 
Söndagen startade jag endast för att få lite fart men ingenting hårt. Jag satt alltså i klungan mesta tiden, tog några ryck åt Julie men det var det. Tyvärr missade Julie (och jag då, men de var ju inte heller meningen) utbrytningen som blev även denna dagen. Så går det ibland.
 
Imorgon väntar ett endagars lopp i Spanien, vila onsdag och så drar etapploppet Bira igång på torsdag! Jag hoppas på internet där nere så jag kan uppdatera här!
Bjuder på en bild från förra torsdagens 3h runda ensam i regn.
pusspuss /S

Kommentera här: