sm-veckan är här!

Nu är den här, SM veckan. Ett av årets stora mål för mig är både tempot och linjet på SM. Jag var i götene/kinnekulle i söndags och kollade in tempobanan och tog ett par svängar upp för kullen. Jag gillar verkligen tempobanan och jag ser fram emot att köra hårt på den på torsdag! Det blåste halv storm i söndags och om det blir samma på torsdag så kommer det vara vinden som gör största skillnaden.
 
Linjet har jag ju kört några gånger förut, till och med ett sm har ju gått där tidigare. Det var 2009, mitt första elit sm, och jag körde min första tävling efter en 10 veckors sjuk-period. Ni kan ju gissa hur det gick, jag och ett par till drog med oss kvastbilen ner till götene igen efter några varv runt kullen. ;) I år känns det som jag har lite bättre chanser än så iaf. 
 
Jag ser verkligen fram emot de kommande dagarna, wish me luck!
 
Senaste SM på kinnekulle, då körde jag för svanesund!
 
 
Karin Aune, Susanne Ljungskog, Sara Mustonen, Marie Lindberg, Jennie Stenerhag, Emma Johansson & Emilia Fahlin. -Förstagruppen.
 
 
 
 
Phuu, de gör ont att bara titta på de här bilderna! ;) 
pusspuss /S

Kommentera här: