måndag!

Godmorgon!
Ännu en morgon som jag inte kan sova ut, men sov ca en timma längre än jag gjort på ett bra tag så de går framåt. ;) Idag står det träning på schemat, massa planering för kommande två veckorna och ett besök av moster Anna och min lilla kusin Walter! Mys.
 
Denna veckan får jag äntligen se min man igen, så kanske jag ska tävla i danmark till helgen beroende på ett par saker och på måndag åker jag iväg igen. Denna gången blir det Spanien, ett endagars lopp på tisdagen och tordag till söndag är det etapploppet Bira som ska köras. Jag tycker verkligen om att de backiga/bergiga tävlingarna äntligen drar igång, det är något jag verkligen vill bli bra på! Min form är ju på väg upp och det blir perfekt uppladdning inför SM för min del, som kommer näst efter det.
pusspuss /S

Kommentera här: