torsdagen den trettioförsta januari

Idag är ingen vanlig dag för idag är min brors 25års dag! Hurra hurra hurra!!
Ja, idag fyller alltså min storebror 25 år! Så jag skickar iväg ett stort GRATTIS till han på den stora dagen! ♥
 
Annars är det också den sista dagen med jobb på ett bra tag och i eftermiddag kan jag åter igen titulera mig som heltids cyklist. Nice!!
Jag hinner inte med att skriva så mycket mer än så just nu utan måste göra mig i ordning! Men ha en underbar torsdag!
Graaaattis bror!
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Natali:

Hej Sara först och främst vill jag säga att jag har följt din blogg ett bra tag nu. På den senaste tiden har du blivit väldigt dålig på att uppdatera och det är tråkigt då jag kikar in här men inget nytt hoppas din blogg torka släpper och du börjar blogga roliga inlägg igen då det inte har vart så roliga inlägg det sista .

Kommentera här: