sluttampen

Hej på er!
Jag sitter nu nere i lobbyn och fryser som jag vet inte vad. Det är en anledning till att jag inte skrivit så mycket dessa två veckorna. Önskar vi hade internet på vårt varma rum men de har vi ju inte.. Istället får vi sitta i lobbyn där det bokstavligt talat är kallare än vad det är ute! 
 
Nu är det bara en träningsdag kvar här nere i spanien för mig och Tilina innan vi åker hem igen. För mig blir det "hem" till Danmark innan jag åker hem till öa senare i veckan. Ska bli skönt samtidigt som jag gärna hade tagit med mig de lite varmare vädret hem. Inte så sugen på att sitta i kjällaren och samla timmar igen när jag kommit hem. Men vad ska man göra. 
 
Dom senaste dagarna har blivit kallare och kallare här nere och vinden vill inte ge med sig, kall och hård är den. De har inte varit ett ultimat läger faktiskt men med bra sällskap så har vi klarat oss igenom det på ett bra sätt endå! :)
 
Förövrigt så har Lasse lyckats ta två medaljer av två möjliga för honom, brons i team pursuit och silver igår i omnium, vad ska man säga? Så stolt!!
 
Annars har de inte blivit så mycket bilder här nere, har tagit några på omgivningen efter en order från mor, men de kommer när jag är hemma igen då jag inte pallar sitta i denna kylan och ladda upp dom! Ledsen för att bloggen åter igen blir lidande men så är de ibland. 
Fleece och tjocka filten på!
pusspuss /S

Kommentera här: