vinst i social media jersey!

Halloj i stugorna!
Orkade inte gå in på datorn igår när jag kom hem och imorse hann jag inte med innan jobbet. Så de har ekat lite tomt här, sorry för det! Har iaf haft en helt underbar helg i Odense, Danmark. Mysig stad och fint sällskap! :)
 
Destu jobbigare var det att komma tillbaka till verkligheten tydligen för idag har jag gått omkring och varit helt klumpig och seg på jobbet. Eller inte seg föresten, jag har varit ganska pigg och snabb. Så bara fumlig helt enkelt. Mina två första glas gick sönder till exempel, inte riktigt likt mig.. Hoppas på en bättre dag imorgon!
 
Btw, jag blev 4a totalt i Social media jersey och vann Tour l'Ardeche tävlingen då de tre första inte kan vara med i enskilda tävlingarnas pris då man kan bara få ett pris var! Så 4a i totalen och vinst i Ardeche racet! 300 US dollar får jag för det! Tack till alla som har röstat på mig!! Glad tjej!! :D Här kan ni läsa om resultatet! http://prowomenscycling.com/2012/09/25/social-media-jersey-winners-rewards-and-dammit-maths-is-hard/
 
Annars så är det två dagar kvar till Italien, ska bli så sjukt skönt! Äntligen träning!! Så idag är det tvätta kläder och kanske börja packa lite smått som gäller.
pusspuss /S

Kommentarer:

1 Malin :

Hej Sara vad har du gjort i Danmark? Du får berätta för oss nyfikna =)

Svar: Hehe, en liten minisemester kan man säga.. ;)
Sara Olsson

2 Anonym:

Jaha ja.. Danmark alltså säger du. Jojo :)

3 Erik Olsson:

Det var från mig alltså...

Kommentera här: