sista oktober!

Morrn morrn!
Jag har en riktigt fin dag framför mig idag! Nu sitter jag här och väntar på att åka till jobbet, ska bli så kuuul! 5 timmars jobb på förskolan innan jag får skynda mig hem och direkt åka till uddevalla för att ta tåget ner mot Danmark! Lite segt att behöva åka till uddevalla dock när stenungsund är lika långt men åt rätt håll. Men eftersom jag ska på dopet i uddevalla på lördag så blev de lättare med bokningen. Men ja, de blir ju en lång resa hur man än gör så de spelar ju ingen roll egentligen! Haha, så då vet ni.. ;)
 
Igår då, jag spenderade först två timmar hos tandläkaren. Har ju inte varit där sedan i våras någon gång!? Så dom hade lite att ta igen, kolla hur allt såg ut, ta avtryck, fota, pilla och greja och allt sånt där som dom gör. Det var ju i våras jag satte in skruvarna och det har nu läkt perfekt och ser jättefint ut tydligen, vilket ju såklart är bra. Nu är det bara en enda sak kvar. Att få till mina permanenta tänder som jag ska ha resten av livet! Två besök (och en extratid just in case) kvar innan jag är helt klar och ja vad ska man säga? Ingen är gladare än jag!!
 
Efter tandläkaren åkte jag med min kusin till en fotograf och tog bilder till www.besassy.se och de var skoj som tusan! Träffar ju inte Emelie så ofta heller så de är alltid lika kul att träffa henne! Lite resultat kommer väl upp här så småningom!
 
Nej hörrni, nog pratat om tandläkare och photoshoots för nu ska jag göra mig i ordning! Får se om jag kommer hinna blogga något nu dagarna framöver, ska försöka få in något inlägg iaf! Ni får ha en underbar dag fina ni!
pusspuss /S

Kommentera här: