imorgon bär det av igen!

Har haft fullt upp både igår och idag med vovven, tandläkarbesök (2st.), packning och umgås med familjen med mera. Imorgon bär det av igen och det ska bli grymt kul och skönt att komma iväg, en av årets absoluta höjdpunkter får jag nog lov att säga! Jag har fått 4 soliga dagar här hemma och idag var temperaturen uppe i så mycket som 18 grader i skuggan, helt sjukt med tanke på att det bara är mars.
Igår var jag hos tandläkaren och planerna var lite ändrade så jag fick åka dit idag igen. Nu har jag fått en tillfällig "brygga" som jag kommer ha hela sommaren. Alltså en testbrygga inför den permanenta jag sedan kommer få till hösten. Denna är gjord i ett annat material än den jag sedan kommer att ha men är till för att se hur jag sedan ska ha mina tänder, utseendemässigt. Så nu ska jag ha dessa för att se om jag vill ha de permanenta tänderna såhär eller om jag vill ändra på något. Så nu ska jag inte till tandläkaren på ett bra tag igen vilket är skönt men slutresultatet flyttas ju dessutom framåt med det.

Nu är iaf väskorna packade och jag ska strax lägga mig för att sova. Ska upp tidigt imorgon för att ta tåget till skavsta klockan 05.40 från uddevalla. Kommer alltså åka hemifrån klockan 05.00.. Blir en lång resdag då flyget går klockan 16.20.. Vi valde dock att ta ett tidigt tåg för då slipper vi massa byten. Får dock vänta några timmar på flygplatsen istället.. Men så är det ibland!
En bild från mitt och Eros morgonmys imorse. Nu blir det sängen. Nattinatt!

pusspuss /S

Kommentera här: