one more night - maroon 5

Idag har jag fått utlopp för lite kreativitet genom att ha fixat i rummet, har en hel del jag vill göra här inne så nu när jag inte klarar av att sitta i soffan och glo längre så har jag något att göra. Jag försöker ta det lugnt för att inte inte vara i gång för mycket, så jag har inte hunnit klart idag. Men bra blir det ialla fall!! Har rensat i ett par lådor bland annat och vad mycket skit man har? Har slängt massa saker men det är fortfarande överfullt överallt! Haha. När jag ska flytta kommer jag behöva ha ett helt hus?
 
Vid 5 tiden kom min bror förbi och jag följde med honom till lägenheten en sväng för att se de nya sen sist och de tar sig mer och mer, fast de är en del kvar fortfarande. Sen åkte vi någon timma till en kompis som hade inflyttningsfest och kolla runt och tjöta lite innan vi åkte hem igen och jag hoppa i sparkdräkten. Nu väntas grillat och så har ännu en dag gått.
 
Tiden bara flyger iväg! Inte många veckor kvar på säsongen innan hösten är här och en vinter av träning och jobb kommer igen. Känns ganska bra endå, är fortfarande riktigt taggad för slutet av säsongen och alla tävlingar som är kvar men även för att få börja jobba och bygga på träningen igen. Ja, de känns bra.
 
En liten titt på hur det ser ut i rummet, när jag är helt klar kommer mer!
 
pusspuss /S

Kommentera här: