onsdagen den tjugonionde februari

God morgon!
Jag tog mig sovmorgon tills jag vaknade av mig själv idag även om jag hade tänkt ställa klockan. Men jag kände att jag behövde sova ordentligt nu när jag kan. Har varit vaken en stund men har fixat med saker, så nu sitter jag med en sen frukost. Härligt att inte behöva stressa!

Dagen kommer bjuda på en tripp till tandläkaren och efter det ska jag besikta bilen, en måstenas dag med andra ord. Skulle egentligen behövt börja packa för holland med, eller iaf börja tänka på vad jag ska ha med.. Åker ju på måndag och innan dess så är det ganska späckat på mitt schema. Imorgon är det jobb och träning. På fredag är det jobb, träning och så ska jag fira på kvällen att jag fyller år på tisdag, med mina vänner. Lördagen kommer jag träna och förhoppningsvis träffa Eros igen och på söndag är det träning och kalas för mig med släkten. Så åker jag på måndag morgon. Fullt ös!!

pusspuss /S

Kommentera här: