onsdagen den tjugonionde augusti

God morgon solstrålar!
Efter en natt med ordentlig sömn är jag äntligen utvilad igen. Ska ta och berätta om de tre loppen i Lotto Decca Tour lite senare idag efter att jag har tränat och så. Vi är iaf nu tillbaka hos Frits syster där vi bodde förra gången, dom är bortresta och kommer tillbaka imorgon så de ska bli kul att träffa dom igen! Gästvänligare människor får man leta efter!! Goaste familjen verkligen!
 
Jag är faktiskt förvånadsvärt pigg för att ha kört 3 så pass snabba lopp! Tre race i rad och jag har knappt känt av i kroppen att jag har kört, förutom i nacken och lite i ryggen typ men de var nog mycket för de dåliga sängarna vi hade med. Tråkigt att säsongen är slut om 1 ½ vecka då men samtidigt har jag mer motivation än på flera år och vill bli ännu starkare och bättre inför nästa år! Motivationen är svår att hålla vid liv när man varje år har så mycket otur med sjukdommar och skador och i år när jag har, för första gången sen jag var junior, kunnat köra hela säsongen utan sån skit så är motivationen äntligen tillbaka på max igen! What doesn't kill you makes you stronger som man säger.
Nu segla jag iväg lite här kände jag! Iaf, igår hade jag och Johanna en heldag i Amsterdam med go lunch, fika och lite shopping ihop med Jessica och en vän till henne. Riktigt fin dag! Idag väntar träning på dom holländska slätterna i sol och fika på het schoolhuis! Nice att vara tillbaka i Holysloot!!
pusspuss /S

Kommentera här: