3 etapper gjorda, två kvar

Benen vill inte riktigt vara med mig ännu och jag fick nöja mig med en tid som var 1 minut och 15 sekunder sämre än förra året på exakt samma bana. Hade varken ben eller power! Menmen, bra genomkörare och jag gjorde så gott jag kunde för dagen så klart. Bara att härda ut och fortsätta plåga sig själv tills benen är tillbaka! Det kommer, så småningom.

I morgon har vi kungaetappen att se fram emot. Blir nervös så fort jag tänker på det och hoppas att benen svarar liiiite bättre imorgon iaf då vi har 3 ganska rejäla berg att ta oss igenom. Heja heja!

I övrigt är vi ett gott gäng här nere och jag trivs både med fina vänner, bra ledare och fint väder! Att köra med landslaget är alltid riktigt kul trots att man inte kan prestera som man vill!

Har massa bilder att lägga upp nu men internet är lite halvsegt för det så de får bli när jag kommer hem. Bjuder på en bild på hela tjejligan här iaf, liten plojbild från en "fotografering" idag. 

pusspuss
/S

Kommentera här: