italien imorgon!

Imorse var det till att stå upp tidigt för att åka med mamma till varekil och jobba. 8 arbetstimmar senare sitter jag nu hemma och gör lite ärenden på datorn och ska strax åka ner till SEB och jobba en sväng. Sen blir det hem och sätta igång med att packa, kanske är på tiden i och med att jag ska åka till Italien imorgon! Har ju inte änns börjat packa ännu!
Jag ska vara nere i göteborg 9,30 imorgon för att möta upp busschaffisarna som jag ska åka med ner till danmark där vi stiger på bussen. Ska bli skönt att komma iväg nu, de snurrar massa skit i skallen på mig, vet inte änns vad det är så det är lite jobbigt. Därför hoppas jag på att det försvinner i takt med att värmen ökar på vägen ner.
Ska också bli skönt att kickstarta vinterträningen med massa fina timmar på cykeln i sensommarvärmen i Italien! :D

pusspuss /S

Kommentarer:

1 Martin S.:

Hur vintertränar du? Skriva en bloggpost om det kanske? :-) Have fun in Italy!

2 Sara Olsson:

Tåls att tänkas på tills jag kommer hem! Får se om de kan bli något sånt! :)

Kommentera här: